FAQ

Zapraszamy do zapoznania się z podstawowymi pytaniami i odpowiedziami dotyczącymi GBG
  • Kto może dołączyć do GBG?
    Każdy może dołączyć do GBG. Jeżeli jesteś właścicielem firmy, pracujesz w jakiejś firmie lub po prostu jesteś zainteresowany zastosowaniami Google w biznesie, GBG jest dla Ciebie.

  • Ile kosztuje przynależność do GBG?
    Uczestnictwo w pracach, akcjach i spotkaniach GBG jest całkowicie darmowe. Nie zostaniesz poproszony o opłacenie żadnych składek członkowskich, ani wykupienie biletów na udział w spotkaniach i wydarzeniach organizowanych przez GBG.

  • Jakie są oczekiwania względem mojego zaangażowania?
    GBG jest i będzie tym, co stworzymy wspólnie. Możesz się zaangażować aktywnie w organizację i promocję imprez i wydarzeń GBG Warszawa lub po prostu uczestniczyć w spotkaniach lub wideokonferencjach online. W każdym przypadku GBG to TWOJA społeczność i jedynie poprzez aktywne uczestnictwo będziesz w stanie uzyskać wszystkie oferowane przez nas korzyści.
     
  • Jaka jest rola firmy Google w pracach GBG?
    Google wspiera i promuje GBG, ale nie jest ich właścicielem, ani nimi nie zarządza.
    GBG Warszawa jest całkowicie niezależne od Google, jako firmy, jednakże Google wspiera nasze działania i promuje dyskusje dotyczące wykorzystania rozwiązań i produktów Google w biznesie.

  • Czy na spotkaniach GBG pojawią się prelegenci Google?
    W większości przypadków, prelegenci wywodzą się z samej społeczności: są to pracownicy i właściciele firm, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami z wykorzystania technologii Google. W niektórych przypadkach, na zaproszenie społeczności, w spotkaniach mogą gościnnie występować także pracownicy Google

  • Jaka jest różnica między GDG i GBG?
    GDG (Google Developer Groups), czyli Grupy Deweloperskie Google, wcześniej znane także jako GTUGs (Google Technology User Groups) są społecznościami dla deweloperów, zainteresowanych technologiami Google w zakresie programowania, począwszy od Androida, przez Google App Engine, platformę Google Chrome aż po API (interfejsy programistyczne).
    Google Business Groups są z kolei społecznościami dla osób ze środowiska biznesowego, zainteresowanych wymianą doświadczeń w zakresie produktów biznesowych, takich jak: AdWords, Google Apps dla Firm, Google+ dla biznesu, itp. Do uczestnictwa w naszych spotkaniach nie są potrzebne żadne umiejętności techniczne, gdyż wszystkie sesje i dyskusje 
  • są skoncentrowane na zastosowaniach w biznesie.

    Jeżeli nie znalazłaś/eś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami online lub po prostu spotkaj się z nami podczas najbliższego wydarzenia.